i potser no sé ben bé en quin jardí em poso... La roba al sol neix amb ganes d'obrir una finestra, tancar els ulls i sentir l'aire fresc a frec de pell, incert perfum de gespa acabada de tallar i llimones verdes. Mmmmh, el sents? (hauria de crear el grup dels lletraferits sense pedigree...) No, la veritat, compartir un espai amb tu i no gaire més. El Sol és vida. La roba, no ho diguis a ningú, venia a ser una contracció de Roura i Batlle. La roba al Sol. Véns?

28 de novembre 2007

Un somni inquietant

Era a l'entrada de casa, a Font-Sabeu. Hi havia guerra i ens bombardejaven des de l'aire i soldats a peu disparaven cap a dins. Era de nit i la casa s'anava fent malbé. Teníem la incertesa de si podríem aguantar o cauríem d'un moment a l'altre. Però tot i que ja ens havien fet esborancs a la paret i que el sostre ens deixava veure un tros de cel i que ja no quedaven a penes vidres, jo em sentia relativament segura: estava al costat del meu pare, que ens defensava amb una arma, i jo tenia la sensació que la feia servir com a tàctica dissuassiva, per allunyar els possibles atacants de casa. La Marina també era prop nostre. Hi havia més gent però no sé qui eren. M'he despertat enmig d'aquest caos, amb l'adrenalina pels núvols i el reflex encara de continuar esquivant els atacs, mentre estava ajocada darrere la barra. Quan he reaccionat, després del primer esbufec d'alleujament, m'han pres les ganes de plorar. Però d'una espècie d'alegria perquè havia estat uns moments amb ell. I ara, que l'habitació era calma, només tenia al cor el desig roent de tornar en aquell infern ni que fos per un segon i no deixar-me anar del seu braç mai.
Matinada del 28-11-2007

1 comentari:

Sandra ha dit...

buf.. quin somni..
tenir aquesta sensació.. d'haver estat amb algú ni que sigui en somnis.. és agradable oi? jo no tinc ni una cara per somiar-hi,.. m'hagués agradat ni que fos per un dia haver-li pogut agafar fort el brac..